Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: <arkadiusz.radziuk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:27 MET DST

On 13 Gru, 20:56, "August" <biznetWYTNI...@op.pl> wrote:
> Witam,
>
> Mam dylemat przymierzam się do zakupu notebooka.
> Waham się między dwoma markami Acer i Fujitsu.
>
> O knfiguracjach nie będę pisał ponieważ obie marki oferują spory wybór, bardziej
> zależy mi na ogólnych informacjach odnośnie jakości w/w marek, awaryjności i
> jakości serwsu.
> Słyszałem że Acer mocno się poprawił ostatnio czy to prawda?
>
> Czy ktoś może mnie oświecić w tym temacie?
>
> Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie uwagi.
> August
>
> --

Serwis pewnie sie poprawil, ale ja juz mialem do czynienia z Czechami.
Ogolnie po 3 miechach w lapku za 7 klockow poszly zawiasy, po roku
naped DVD, powypadaly klawisze z klawiatury wytarly sie placki na
matrycy. Dodatkowo nie zahibernowal mi sie poprawnie w plecaku i
pochodzil prawie 2h grzejac sie niemilosiernie w zwiazku z czym
zaczal odstawac kawal obudowy nad radiatorem. Co do serwisu wymienili
wszysciutko bez problemow w ciagu tygodnia a zatem nie mam prawa
narzekac :) jednak po kolejnym roku znowu poszly zawiasy wiec jak
widac jakosc kiepsciutka. aha srebrne obudowy bardzo szybko sie
wycieraja i zostaja czarne placki oraz rysuja. Jedyne co moge pochwali
to bateria po 2 latach nadal ponad 3.5 h. Ogolnie zeby nie gowniane
obudowy sprzet bylby niezly a tak ocen sam.