Re: odbudowa do dysku twardego sata raport

Autor: hsd <lipa50_at_orange.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:16 MET DST

>Obecne dyski pracują w dowolnej pozycji tak samo dobrze, byle by nie kręcić
>nim piruetów podczas działania (kręcenia się talerzy)
Jakies wiarygodne zrodla??

A tak na powaznie ustaw sobie date i godzine w kompie:)
Pozatym moje info moga nie byc super aktualne bo to
ze dysku sie nie montuje w pozycji "do gory nogami"
wiem jeszcze z czasow amigi:) czyli gdzies kolo 93.
Dzisiaj moze byc calkiem inaczej jezeli jestes odwazny
to sobie zamontuj dysku "do gory nogami", poza tym gdyby tak
bylo producencji dysku umiescili by miejsce na srubki rowniez
z drugiej strony dysku.

Pozdrawiam Bartek