Re: HP Pavilion dv6426 - czy może być tanio i pięknie ?

Autor: SebOLO <sebolo_at_hcwd.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:14 MET DST

>> OT: Tak, producent przede wszystkim :P
>
> To miasł być żart ? Przecież to HP

Niestety nie jestem bardzo daleki od żartowania w tym temacie. HP to firma
kojarzaca mi sie tylko z wstawianiem kitów, forsowaniem Visty ponad wszystko
oraz najgorszym serwisem z jakim zdarzyło mi się współpracować. Jeśli chodzi
o jakość produków to jest ona przeciętna - niczym sie nie wyróżnia.
Podsumowując odradzam produkty HP. Zrozumiesz dlaczego kiedy sprzęt trzeba
będzie serwisować.

--
Seb