Re: P³yta Asus P3B-F ...

Autor: ck21 <ck21_at_acn.waw.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:08 MET DST

W wiadomo¶ci:fk6cr7.3uk.1@Hobby.od.21.lat,
Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisa³(a) jedynie s³usznie:
> "ck21" <ck21@acn.waw.pl> w
> news:4766298d$0$19104$f69f905@mamut2.aster.pl napisa³(a):

> Na Slot 1 nie, ale s± takie CPU na FCPGA, sam poprzednio taki CPU
> mialem, i mia³em 2 MoBo na BX'ie, do tego potrzebna bêdzie Ci
> przej¶ciówka Slot 1 - FCPGA, i tu polecam przej¶ciówkê Abit lub MSI,
> obie s± z regulacj± napiêcia, wiêc przyda siê przy overclockingu.
> I pamiêtaj, potrzeba Ci bêdzie przej¶ciówka Slot 1 - FCPGA,
> a nie Slot 1 - PPGA ...

Dziêki,
Rozumiem, ¿e potrzebna przej¶ciówka SLOT 1---> FCPGA oraz nowy procek 1
GHz (mo¿e byæ 133 ? ). PIII 933 na SLOT 1 ---> do kosza :)
Gdzie kupiæ przej¶cówkê? Na Allegro nie widzê!

Jeszcze jedno:
mam instrukcjê do mojej MoBo ale pomimo ustawiania zworek i jumperów wg
niej system nie widzi procka wy¿ej ni¿ 550 MHz (aktualnie wmontowany 650
MHz). Na dodatek w biosie nie mogê ustawiæ ¿adnego dzielnika - dostêpny
jest jedynie automat dla 366 i 550 MHZ. Taka sobie ciekawostka...
dawniej przy procku 550 takie rêczne zmiany by³y dostêpne. Jeszcze
popróbujê...