Re: HP Pavilion dv6426 - czy może być tanio i pięknie ?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:03 MET DST

New_Masons wrote:
> Hej !
>
> Na allegro wypatrzymałem taką ofertę :
> http://allegro.pl/item282726744_laptop_hp_pavilion_dv6000_2_0ghz_1gb_160gb_raty_fv.html
>
> Spełnia wszystkie moje oczekiwania - znana firma z dobrym serwisem, niezłe
> paramtery (na moje lamerskie oko), ładny design, mocna bateria i w dodatku
> niedrogo.
> Czy są jakieś minusy tego sprzętu ?

- dość "damski" design, ale mi się podoba ;-)
  (nie jest to laptop 'biznesowy')
- matryca mocno odblaskowa, ale świetne odwzorowanie kolorów (w pare dni
się przyzwyczaisz) - żonie/dziewczynie będzie się podobał, dużo różnych
kolorowych światełek (przejdź się do pierwszego lepszego komputerowego,
np. Komputronik - seria DV6xxx jest podobna, prawie identyczna...).

> Czy faktycznie bateria trzyma aż do 3,5 godzin pracy czy to tylko reklama ?

Raczej reklama, jak jednak dobrze poinstalujesz 'spowalniacze CPU /
pamięci', to tak...

> Czy dobrze mnie ktoś poinformowal, że ten model pochodzi z USA i w polskim
> serwisie HP go nie przyjmą (gwarancji może mi udzielić tylko sprzedawca ?)

HP ma gwarancję całkiem dobrą, np. jestem teraz w Dublinie, kolega
oddawał laptopa kupionego w PL - door2door.

> Czy to prawda, że zainstalowana VHP jest w wersji angielskiej i nie można
> tego zmienić na wersję polską ?

Raczej nie, pierwszy proces uruchomienia laptopa ma opcję wyboru języka;
co do laptopa z USA - nie sądzę, że była taka opcja...

> No i mam jeszcze lamerskie pytanie. Posiadam modem GSM, która obecnie
> wkładam do PCMCIA. Ten Pavilion nie ma PCMCIA tylko ExpressCard. Czy to jest
> identyczny port i czy będą mógł włożyć do niego mój modem ?

ExpressCard - nie ma praktycznie nic, są przejściówki pod 'pćimpcie' -
drogie, jak cholera, jak patrzyłem, to ~350zł (zobacz na allegro).

ps. trzeba trochę się namęczyć z Windows XP - HP bardzo się postarało,
aby sterowników nie było za dużo pod XP.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,