Re: Filmy HD - wymagania

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:55 MET DST

Robbo pisze:

> Użytkownik "Andrea" <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> napisał w
> wiadomości news:47671fb5$1@news.home.net.pl...

> [...]
>
> A z uzyciem sprzetowego wspomagania z Twojego HD2600 Pro jak to
> wychodzi? Da sie korzystac z Media Player Classic czy trzeba uzywac
> specjalnego softu do tego ?

Jest wersja MPC z supportem dla viścianego Enchanced Video Renderer, po
takim ustawieniu dekoder Cyberlinka współpracuje z MPC. Zużycie
procesora dla materiału 720p spada z 40-60% na rdzeń do jakichś 10-20%.
Na XP nie testowałem.

Przy sprzętowym dekodowaniu są problemy z plikami MKV: albo w splitterze
albo w dekoderze Cyberlinka jest bug, czego efektem jest odtwarzanie
materiału 720p ze średnią prędkością 20fps, materiał 1080p daje w
efekcie czarny ekran.

http://forum.doom9.org/showthread.php?t=129522
http://forum.doom9.org/showthread.php?t=127376

Co ciekawe, AVI nie mają takich problemów.

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE