Zewnętrzna obudowa dysku 2,5'

Autor: juzo <juzo_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:51 MET DST

Witam

Mam zamiar kupić sobie obudowe do dysku 2,5' który pozostał mi po laptopie.
Nie znam sie zbytnio na tego typu sprzęcie a na allegro dość sporo tego.

Moje wymagania: ma obsłórzyć dysk 60Gb, być zasilana odrazu z portu USB,
fajnie jakby miała jakiś pokrowiec no i powinna być w miarę tania. Dysk
będzie używany jako pendrive do przenoszenia danych na większe odległości
tak więc będzie toche podróżował.

Co polecacie? Najlepiej jak obudowy będą dostępne na allegro.

Dziękuję i pozdrawiam.