Re: P³yta Asus P3B-F ...

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:48 MET DST

> Przecie¿ æwiczy³e¶ to ju¿ 3 lata temu ;-)
> http://www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/2004/06/0936.html

Wieeeeeeem, ze cwiczylem ;)

Ten CUBX nadal stoi, dalej dziala w nim Barracuda,
ktora przy P3 665 MHz osiagala temperatury
niebezpieczne dla zdrowia uzytkownika...

Tyle, ze teraz jest tam P3 800 E (na magistrali 100),
a dysk jest chlodzony dodatkowym wiatrakiem...

A ja po prostu nadal nie wiem, czy zwieszki, bledy zapisu
i inne krzaczory na dysku spowodowane jego temperatura
byly skutkiem przetaktowania czy tez faktem, ze to byla
TA(*) seria Barracud.

Pozdrawiam,
Vituniu.

(* Zaraz po fajnych IV-rkach pojawily sie takie male
"piecyki martensa", nie pamietam jakie mialy oznaczenie)