Re: Klawiatura bezprzewodowa z diodami Caps Lock/Num Lock/Scroll Lock?

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:41 MET DST

On Mon, 17 Dec 2007 22:30:57 +0100, "Leszek K."
<leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> wrote:

>Zdecydowanie. Na dwóch AA klawiatura chodzi mi już 2 lata. Nie ma szans
>coby zdołało tak długo zasilić diodę. Diody sygnalizacyjne owszem mam, ale
>na nadajniku.

Skoro dioda ma za zadanie nie świecić na stałe, tylko mignąć, jak jest
nowa wiadomość, to nie powinna być szczególnym obciążeniem dla
baterii.
A ładowanie akumulatorków co parę tygodni to nie taka znowu wielka
tragedia.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com