Re: [Zakupy] Różnice: IBM t23, t21, t20? W cenie ok. 1000zł.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:36 MET DST

Brodi pisze:

> s-video ? jakoś nie zauważyłem

A no u mnie jest. ;) Patrząc od tyłu skrajne z lewej (skrajne z prawej
to PS/2). Co prawa nigdy nie używałem. :)

BTW z tymi gniazdkami to nieraz śmieszne historie się zdarzają...
Znajomy kupił kiedyś laptopa, obejrzał go dokładnie i stwierdził, że
chyba nie ma wyjścia na LAN. Już nosił się z zamiarem kupienia na
PCMCIA, gdy pewnego dnia jego brat usiadł i zaczął się mu bacznie
przyglądać nie mając nic innego do roboty i... Zauważył gniazdko z boku
- bynajmniej nie ukryte. Zwyczajnie ludzki umysł ma to do siebie, że
często nie widzi tego, co wyraźnie jest przed oczyma. :)

> to było wifi na mini-pci , chyba każdy imb serii T miał złącze mini-pci
> i dało się tam włożyć wi-fi , ale nie każdy miał wbudowaną antenke :]

Niemniej fajna sprawa - patrząc z zewnątrz i tak wygląda to tak, jakby
karta była zintegrowana. Naprawdę wygodne i potrafi ułatwić życie (nicn
ie wystaje z boku, nie trzeba pamiętać o noszeniu kolejnych akcesoriów
itp.), więc o ile tylko jest możliwość - polecam dużo bardziej niż
dodatek na PCMCIA. :) W przypadku USB 2.0 wyboru zazwyczaj w sprzęcie
tej klasy nie ma. :)