Laptop Acer Aspire+ drukarka Canon - pomocy

Autor: xyz <aikiman_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:28 MET DST

Witam wszystkich.
Czy może mi ktos pomódz uruchomić drukarkę?
Mam laptopa Acer Aspire 3610. Dokupiłem urządzenie wielofunkcyjne Canon
Pixma MP210.
Ma toto kabel USB. Podłaczam do kompa, wykrywa nowy sprzęt, instaluje się z
CD i w pewnej
chwili pojawia się w dymku komunikat: podłaczone urządzenie jest niesprawne
lub brak do niego sterowników.
I instalacja się przerywa. Po takiej akcji w menadżerze urządzeń jets w
poertach USB jedno urządzenie nieznane.
Co z tym zrobić? Jak to uruchomić? I jak odpalić recovery systemu w Aspire.
Jest ukryta partycja na dysku z systemem
i driverami ale nie wiem jak to uruchomić. Ratujcie.