Re: [Zakupy] Różnice: IBM t23, t21, t20? W cenie ok. 1000zł.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:25 MET DST

Virtual pisze:

> Potrzebuję w nim USB 2.0 (min 2x)

To tylko przez kartę PCMCIA, w laptopach z tamtych czasów siedziały USB
1.1. Na szczęście nie jest to ani wielki wydatek, ani szczególnie
problematyczna rozbudowa.

> oraz wyjście na projektor.

Nie wiem jak wcześniejsze, ale mój T23 ma zarówno wyjście na monitor,
jak również s-video.

> Który model waszym zdaniem wybrać? Nie wiem czym (opróćz podstawowych
> różnic w konfiguracji) różnią się t20,21,23

Hmm... Miałem przez moment T21, ale wymieniłem na T23 za drobną dopłatą.
Z różnic jakie zauważyłem przede wszystkim wzrost szybkości - z tego co
wiem nie tylko szybszy procek, ale nieco nowsza architektura. Poza tym
najważniejszą sprawą była zintegrowana karta WiFi - w T21 musiałem
używać PCMCIA. Nie wiem jednak czy to standard, czy tylko niektóre tak
miały.