Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:20 MET DST

> Ekran caly oczywiscie. A dla ciekawosci lapcie wydaje sie ze nie byly
> specjalistycznie wybierane bo tydzien wczesniej zamawialem T42 w tej
> firmie i gosc sprzedawca z tej gabloty wlasnie wyjmowal mi lapcia dla
> pokazania i wydaje sie ze to byly te same lapcie.
> Pracuje u mnie tak z 25 sztuk: w jednym poszedl dysk i drugim odskoczyl
> klawisz F8. Reszta pracuje bez zarzutu.

nie sadze zeby byly specjalnie wybierane, ten typ tak ma co nie oznacza
oczywiscie ze sie go nie da zniszczyc.

uzytkownik to takie sprytne zwierze co da rade zniszczyc wszystko, od
umazanych portow marmolada, poprzez wyrwane gniazda(bo mu notebook spadl z
biurka i zawisl na kablach:) po polamane obudowy(ktos bagazem podrecznym w
samolocie musial mu docisnac, jaaaasne:)
T2x lamaly sie na gornej obudowie przy klawiaturze, wiadomo ze trzeba sie
bylo postarac ale tak bylo.
pozniejsze modele byly lepsze, ale widzialem jeden ciekawy przypadek
uszkodzenia matrycy w T42.
notebook podobno w torbie w bagazniku samochodu zostal czyms udezony
punktowo w klape, wgniecenie tak male ze go mozna bylo zobaczyc jedynie pod
swiatalo i lekko czuc pod palcem, ale matryca rozwalona.

do dzisiaj niewiem jak to sie stalo i to bylo jedyne mechaniczne uszkodzenie
matrycy w thinkpadzie(na kilkadziesiat sztuk), matryce potrafily wytrzymac
zamkniecie pomiedzy klawiatura a ekranem pendrive i dlugopisu(ahhh ci
uzytkownicy:)

--
pzdr
piotrek