glosniki 5.1

Autor: michal <news101.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:14 MET DST

Witam,
czy jesli podlacze do komputera glosniki 5.1 do karty dzwiekowej obslugujacej
5.1 to bedzie problem z odtwarzaniem dzwieku w systemie stereo tzn. na
przyklad mp3 w winampie? ZTCW to beda graly tylko przednie satelity. Aby
rozwiazac ten problem sygnal musialby byc miksowany na poziomie sterownikow.
Czy tak zmiksowany dzwiek bedzie dobrej jakosci? I co w przypadku gdy karta
nie obsluguje takiego miksowania (np moja wbudowana w Asusa P5B Intel SoundMAX).
Jest tez opcja ze glosniki maja tryb surround wbudowany (np Modecom MC-5020,
Tracer Presto itp) ale o ile wiem to surround w glosnikach jest przeznaczony
dla wejscia stereo w glosnikach nie wejsc 5.1 wiec musialbym za kazdym razem
kable w glosnikach przelaczac.
Please help bo nie wiem czy kupic glosniki 5.1:)
pozdrawiam