Re: HDD - obraz dysku

Autor: Pawel Kraszewski <pawel_at_kraszewscy.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:40:07 MET DST

Miszaa wrote:

> witam,
>
> Potrzebuję zrobić obraz mojego hdd (coś zaczyna szwankować), żeby
> przenieść wszystko na większy i nowy hdd.
>
> Pytanie: jakie darmowe narzędzie możecie do tego celu polecić?
>
> Czy przy takim przenoszeniu, przeniosę też cały bałagan z rejestru?
>
> Czy ten obraz można zapisać na jednej z partycji nowego HDD ? i potem
> stamtąd go odtworzyć na podstawowej partcji?

Zanim owrzeszczą "NTG" (fakt, pytasz o soft) - poszukaj jakiegoś linuksowego
LiveCD z programem DiskImage. Jest to darmowy odpowiednik Ghosta (no, tylko
na razie nie ma wypakowania pojedynczych plików z obrazu). Na przykład
któraś z tych dystrybucji powinna ci wystarczyć:

http://distrowatch.com/table.php?distribution=trinity
http://distrowatch.com/table.php?distribution=systemrescue

--
 Pawel Kraszewski