Re: raid0 i narzedzia softwarowe do obslugi [OT]

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:57 MET DST

newsy z onetu napisał(a):
> nie pytasz o sprzętowy RAID czy dyski, a o programy i ich działanie,
> polecane programy etc.
> co do sprzętu jedynie stwierdziłeś, nie pytasz i nie podlega on dyskusji.
> dla mnie jednoznaczne.. co nie znaczy, że zamierzam się o cokolwiek
> kłócić, jednak Radosław Sokół bardzo dobrze napisał tutaj:
> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2007-08&id=625

Chciałem zapoznać się z mądrościami Naszego Drogiego Przywódcy ...
ale nie jestem godzien:

"Twoja przeglądarka nie wysyła informacji na temat swojej wersji. Popraw
konfigurację, aby uzyskać dostęp do mojego serwisu WWW. | Your web
browser does not send User Agent information. Correct it."

:-)))

Rafał