Re: Router - brak synchro

Autor: Rafal <gonzak_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:50 MET DST

> Zdania uczonych są jak zwykle podzielone, slyszalem duzo zlego też o
> dlink... :) Jest to moja 1sza przygoda po pół roku... wiec nie narzekam :)

dlink ma wiele zlego, ale jesli chodzi o trzymanie lacza jest
rewelacyjnie - asmaxy lubialy rozlaczac sie same, net zanikal - do centrali
mam prawie 5,5km po kablach lecz za to maja super mocny switch i transfer
jest rewelacyjny; dlink - lacze trzyma tylko ze potrafi zwolnic, switch jest
wolny w porowaniu do asmaxa

Rafal