Re: Rozmiar składanki i drukarka igłowa

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:33 MET DST

Użytkownik "Buster" <radob@w1pos.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
news:fk0jq3$kqd$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Mam zakupioną drukarkę igłową Epson LX-300+ II. Chcę na niej drukować
> druki poczty polskiej jak i przelewów. W jaki sposób mogę ustawić własny
> rozmiar składanki (poczta polska) lub papieru (druki przelewów)???

Rozmiary papieru w iglowkach sa scisle okreslone (wysokosc strony). Nie
mozna sobie sobie ustawic takich, jakie ci sie podobaja...

Zwyczajowe rozmiary to od 3 do 17 cali, musisz zmierzyc wysokosc swojego
arkusza i sie dostosowac. Jesli to program pod windows, to sterownik
windowsowy powinien zalatwic sprawe, ale jesli DOSowy, to chyba najprosciej
bedzie, jak to ustawisz bezposrednio w drukarce.

Ponizej masz link do tej drukarki
http://www.epson.com/cgi-bin/Store/support/supDetail.jsp?BV_UseBVCookie=yes&infoType=Doc&oid=75683&prodoid=63061037

zerknij w user's guide na strone 36

Pozdrawiam