Re: Potrzebny ekspert od kart wideo ATI/AMD

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:31 MET DST

Pszemol napisał(a):

> Gdzie plasuje sie HD 2400 w porownaniu z kartami
> typowymi PCI-Express 16 w drozszych laptopach ?

To ja się może doczepię do pytania.

Miałem do tej pory starawy komputer z Athlonem XP 2400+ i Radeonem 9600.
W zasadzie wydajność do "moich gier" była wystarczająca, no może
przydałoby się trochę lepiej, w każdym razie żeby nie było gorzej.

Zastanawiam siÄ™ jak na tle dotychczasowego komputera wypadnie Core2Duo
1.5GHz z Intel X3100 (pomijam brak touchpada, jest też model z nim):
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/15885/

Jeden rdzeń tego procka jest trochę wolniejszy od mojego obecnego, a ta
karta X3100 chyba nie powala.

Czy duża będzie różnica gdybym wybał taki:
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/14177/
Procek już 1.8, a to NVIDIA® Quadro® NVS 140M ma wyniki 3x lepsze niż X3100.