Re: problem prawdopodobnie z płytą

Autor: EGOL <egol_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:20 MET DST

> u mnie przy takiej akcji zdechla plyta razem z procesorem - kondziory.
>
> jesli procek masz sprawny to sprzedaj go na allegro, bo nie ma sensu juz kupowac
> SocketA.
> --
> Pozdrowienia!
> Marcin "Phyt0n" Paczkowski
> http://phyton.tk || GG:507613 || ICQ:27687525
Jest tam 7 kondensatorów 3 jakies wieksze gabarytami 4 mniejsze ale
wszystkie po 1500 mF 6,3V , zaden nie wyglada zle żadnych wybuleń czy
wyplywu elektrolitu , dwa tylko jakos lekko sie chwieja na nóżkach jak
dotykać , pozostałe sztywniejsze. Czy należy wymieniać wszystkie czy tylko
podejrzane , czy musza być tego samego typu czy można dać większej
pojemności np 470 mF Proszę o podpowiedzi na te i podobne wątpliwości
dziękuje egol