Re: Dysk. Ata na Sata

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:08 MET DST

Użytkownik "Matt" <mateo@rz.pl> napisał w wiadomości
news:b44e0703-2113-4264-992e-e54b31a4da1a@s12g2000prg.googlegroups.com...
Witam! Zdobyłem dobry dysk SATA 160 GB. Aktualnie posiadam ATA.
Chciałbym zamienić sobie na tą właśnie SATĘ, tylko rodzą się problemy
z kabelkami, i zasilaniem.

Znalazłem coś takiego
http://www.allegro.pl/item282140412_adapter_przejsciowka_ide_ata_na_sata_dobra_rzecz.html
czy to pomoże?

Co z kabelkami, co z zasilaniem?
Wogóle warto się w to bawić?

[Dysk chciałbym wymienić ze wzgl. na to że tego nowego dysku używałbym
ja sam, a tego drugiego reszta rodziny - takie jakby 2 komputery w
jednym]

Ja miałem same kłoporty z tego typu przejściówką. Miałem oryginalną
Giagabyta

Kupiłem dysk ATA do płyty obsługującej tylko SATA. Przejsciówka powodowała
gubienie dysku i potem reset.

Po wymianie na dysk SATA problem ustał

Tu może być podobnie.

Moim zdaniem 2 dyski spowolnią system. Lepiej jeden odpowiednio podzielony
na partycje