Re: Router - brak synchro

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:04 MET DST

> Zawsze warto spróbować.
> JS

Dzki za dodanie odwagi. Zrobilem to i gra chc musialem wszystko od nowa
ustawiac -bylo tego troche, przekierowania itp. Zauwazylem jeszcze ze gdy
wchodze do konfiguracji, to czasem czekam 5-10 minut na przeladowanie
strony... Tak jakby tracil kontakt zamną... Zobaczę co powiedzą w serwisie
Asmaxa. Pozdrawiam