Re: Toshiba Satelite A215-S4717

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:04 MET DST

"Grzegorz Nowak" <just@ask.me> wrote in message news:fjlaem$ktq$1@news.onet.pl...

> Wiedzmina sobie odpal. Mozesz tego ramu nawet 16gib wlozyc jak wlezie i daj mi znac, jak smiga ;)

Chyba macie racje panowie... Czytalem na innych forum ze tez odradzaja
ten chipset Radeon X1200 do gierek, no chyba ze DX8 - dla tych sa ok :-)

Co w takim razie powiedzie na tego: Toshiba A215-S7472 ?

Szybszy procesor AMD Turion 64 X2 TL-64

ATI Mobility Radeon HD 2400 with 125MB DDR
discrete graphics memory, plus up to 255MB
dynamically allocated shared graphics memory
using ATI HyperMemory technology.
-Total Available Graphics memory 319MB

To HD 2400 powinno byc chyba lepsze od X1200
czy moze to tez dziadostwo jest zintegrowane?
http://www.gocomputerdirect.com/images/Satellite%20A215-S7472%20Data%20Sheet.pdf