Re: HDD 120 GB w noteboku- ile partycji

Autor: EmPe <nie_at_dam.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:39:03 MET DST

Piotr M wrote:

> No to teoretycznie było by idealnie, ale np moje zdanie jest takie że
> nie ma sensu bo w praktyce nie odczuje się zwiększenia szybkości
> systemu. :)

Mialem kiedys takie rozwiazanie i skutek byl taki, ze dysk padl. Na tej
partycji mialem rosnaca liczbe badow a potem caly dysk diabli wzieli.....
Poza tym aby taka operazcja dala dobry wynik musialaby to byc pierwsza
partycja.
Taki sam efekt uzyskac mozna przesuwajac i konsolidujac plik wymiany np
  nortonem.

Pozdrawiam

EmPe