Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Robert Gosik <robert_at_zostawtylkobwt.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:52 MET DST

> Mam dylemat przymierzam się do zakupu notebooka.
> Waham się między dwoma markami Acer i Fujitsu.

IMO wszystko jedno. Podobna klasa.
Mam w firmie pod opieka kilkadziesiat laptopow roznych firm. Psuja sie
wszystkie, niezaleznie jaki maja marketing. Ostatnimi tygodniami szczegolnie
zalamuja mnie Dell-e. M.in nowka z uszkodzona plyta glowna czy facet ktoremu
zapiekl sie zawias wyrywajacy matryce z polowa obudowy.
Wystarczajaco pozalamywaly mnie juz Toshiby i Compac-i (HP) by wierzyc juz w
"marki".
Co do Acera to mam probke 7 szt. W serwisie byl tylko jeden po wyrobieniu
gniazdka od wtyczki zasilacza. Komputery katowane na budowach, wiec dziwia
mnie nieco opowiesci o ich zawodnosci. Ale fakt ze malo kto zwraca uwage na
zuzycie wygladu a to pozostawia wiele do zyczenia.
FujitsuS 5 szt. Problemy tylko z jednym ale ten przezyl wypadek samochodowy.
W drugim koles powylamywal "zatrzaski" w klawiszach.

Bierz bardziej "wypasiony" przy tej samej cenie.

Robert