Re: drukarka laserowa z duplexem

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:30 MET DST

Użytkownik "mevis" <0@0.pl> napisał w wiadomości
news:fjsfaf$lje$1@inews.gazeta.pl...

> Zywotnosc HP 4 , HP 5 to nawet milion stron wiec
> HP 4000 z przebiegiem kilkadziesiat tysiec to jest NIC
> nigdy takiej drukarki nie zajedziesz

Nigdy nie mow nigdy... zajechalem po 9 latach :D

Jesli mozna sie wtracic - zamiast 2200DN wez 2300 DN.. Bardzo sobie cenie te
drukarki w firmie, poniewaz maja duzo lepszy interfejs www. Drukarka wysyla
emaile, jak zabraknie papieru, jest zaciecie lub jakikolwiek problem, gdy
konczy sie toner itp. Wylicza ci tez srednie zaczernienie strony na
podstawie ilosci wydrukowanych stron.

To sa dla mnie jedne z najlepszych drukarek do takich przebiegow...
Fakt, ze 4000 sa starsze i tansze (rowniez w eksploatacji), sa tez
przeznaczone do wiekszych przebiegow... ale te funkcje, o ktorych wspominam
akurat mi ulatwiaja prace (i fakt - troche mnie rozleniwiaja :) )

Pozdrawiam
Michal