Re: Klawisz funkcyjny w laptopie !!!

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:23 MET DST

dedeber pisze:

> Niestety. Nie pomogło :(

Tu masz to opisane:
http://www.agavk.p9.pl/strony/xp_porady_02.php

W domu mam XP Home i jest tylko ten klucz, ale w pracy na XP Pro
musiałem coś jeszcze pogrzebać przy DefaultUser czy jakoś tak i dopiero
zadziałało.

Poza tym to NTG i na przyszłość szukaj właściwej grupy:
pl.comp.os.ms-windows.winnt

--
Slaw