Re: jaka p³yta 775 dla 2140@3GHz RaidAta

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:16 MET DST

U¿ytkownik derek napisa³:

[cut]

> Zostaje zastem (wed³ug Ciebie) 1% i ja w sprawie tego 1% napisa³em, ¿eby
> uzyskaæ jakie¶ informacje od specjalistów tutaj.
> A p³ytê w³a¶nie kupi³em, bo czas mnie nagli³. Jak±? Bez dwóch ata i bez raid.

Ten 1% zastrzeglem sobie, bo myslalem, ze moze Asrock cos takiego
splodzil (oni rozne rzeczy dziwne robia). A co do tej wypowiedzi, ktorej
nie chciales komentowac, no coz takie realia, miales co do plyty
strasznie wysokie wymagania, powiedzialbym wrecz nie do spelnienia.
Trzeba isc na kompromisy.

--
Pozdrawiam,
Maciek