Re: Winamp - prosba o pomoc

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:38:12 MET DST

OMSON napisał(a):
> marcinsk@wp.pl pisze:
>> Dzięki
>> Widzę ze działa
>
> Przesiadzcie sie na foobara2000 :)

A wiesz, że nawet próbowałem? Ale jakoś ten interfejs do mnie nie
przemawia - w przeciwieństwie do winampowego. Ustawiam sobie "zawsze na
wierzchu", zwijam do wąskiego paseczka, umieszczam u samej góry ekranu
nad paskiem tytułowym okna roboczego i mam wszystko jak na dłoni.
Szczególnie w winampie 5.5 po przerobieniu interfejsu na jedno okno
(skóra Bento)...

Pozdrawiam,
Trolu