Re: jaka p³yta 775 dla 2140@3GHz RaidAta

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:56 MET DST

U¿ytkownik derek napisa³:

[cut]

> tak, wiem. Mam nawet taki kontroler Adapteca, jednak mnie interesuje na plycie.
> Czipset nie musi byc najnowszy, musi zapewnic wysokie MHz dla procka...

Stary masz wymagania jak co drugi Polak do samochodu, ma malo palic,
miec 6s do setki, byc pojemny jak van i wygladac jak sportowy samochod.
Ogolnie to na 99% nie ma takiej plyty, bo jesli ma 2 ATA to odpada OC,
zreszta OC 2140 zalezy takze od konkretnego egzemplarza proca, ja
ostatnio na Asusie P5B podkrecilem 2160 wlasnie na 3GHz bez wielkich cudow.

--
Pozdrawiam,
Maciek