Re: Energooszczedny procesor i plyta. Co wybrac?

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:44 MET DST

adasiek wrote a message concerning to following matters on 2007-12-12 12:54:

> Dwa kompy odpadaja z powodu braku miejsca na i pod biurkiem, dodatkowo w
> czasie zbierania i obrabiania danych komputer jest normalnie uzytkowany
> na przyklad do internetu. Przelacznie monitora miedzy komputerami
> utrudnia konstrukcja biurka, a drugi monitor to juz w ogole nie wchodzi
> w rachube i z braku miejsca i funduszy.
> Pomysl moj byl taki; sprzedaje plyte, procek i pamiec, dokladam kase na
> cos oszczedniejszego i zmniejszone rachunki za prad pokryja w jakims
> rozsadnym czasie to co dolozylem na sprzet. A ten sprzet, mam nadzieje,
> posluzy mi kilka lat.

ogolnie to kazdy AMD oparty na 64-bitowej architekturze ma technologie
cool'n'quiet, ktora automatycznie zwalnia procesor bodaj do 800MHz, kiedy jest
nieuzywany. Ale to tylko procesor. Zostaje jeszcze karta graficzna, bo reszta
sprzetu bierze mniej wiecej tyle samo pradu.

Mysle, ze az takiej wielkiej roznicy nie zauwazysz w rachunkach.

Piszac o dwoch kompach myslalem, ze program automatycznie zbiera dane, a nie
recznie.

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski