Format -> Nagranie danych -> Odzyskanie danych (?)

Autor: mrozny <mikolaj.zimny_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:29 MET DST

Witam,

Mam następujący problem:

System plików NTFS (raczej na pewno, być może FAT 32), dysk znajduje
się w laptopie,
Pojemność 56GB, około 41GB było zajętych przed sformatowaniem, zależy
mi na odzyskaniu danych rzędu do 500mb - są to głównie pliki worda
oraz exela.

Oto co zrobiłem:
Sformatowałem dysk, następnie podzieliłem go na dwie partycje(podczas
podzielenia na partycje każda z osobna została jeszcze raz
sformatowana - robiłem to podczas instalacji Windowsa XP i tam po
podziale na partycje trzeba je jeszcze raz sformatować, o ile sie nie
myle)
na jednej partycji zainstalowalem Windowsa XP oraz programy (partycja
ma 25GB) oraz skopiowałem jakieś swoje dane(głównie filmy), na drugiej
partycji (partycja ma 31GB) skopiowałem jakieś swoje dane(też w
większości są to filmy).
Obie partycje całkowicie zapełniłem (na każdej zostało jakieś 1 GB
wolnego).
Dysk użytkowałem przez około miesiąc, jednak nie dokonywałem jakichś
dużych operacji jeśli chodzi o kopiowanie i kasowanie plików.

Problem:
Da sie jakoś odzyskać te około 500mb(lub mniej - dokładnie
niepamiętam) danych na których mi zależy?
Chciałbym sie zapytać czy da sie to zrobić jakimś programem, a jeśli
nie to ile to orientacyjnie mogłoby kosztować u "ludzi z branży",
jestem z Poznania, jeśli ktoś zna jakąs firme to poprosze od razu o
nazwe.

Będę wdzięczny za pomoc!

Pozdrawiam,