Re: Problem z połączeniem karty telewizyjne i głośników 5.1

Autor: <Bartek.Lewanski_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:29 MET DST

> Piszesz "karta zintegrowana z 2 wejściami", sądzę że masz jedno wyjście
> na głośniki, czyli do tego nie podłączysz głośników 5.1

Podłączyć mogę bo działają wszystkie głośniki w tym nie ma problemu
a głośniki muszą wykorzystywać wejście mikrofonu jako wejściowy gdyż
można podłączyć mikrofon do pilota głośników i wszystko działa.
Tyle ze żeby posiadać dziwek na wszystkich głośnikach muszę mieć
wszystkie trzy wpięte kable od głośników... co uniemożliwia
podłączenie dźwięku kart tv

A karty z 4 miejscami pozwolą podłączyć i dziwek z karty tv i
głośniki ???
Można wykorzystywać naraz 2 karty dźwiękowe w kompie ???

Czyli na karcie z pięcioma miejscami będę wstanie to bezproblemowo
podłączyć ?

pozdrawiam