Re: jaka klawiatura z kontrastem liter..?

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001_at_wytnij.o2.aby.doszlo.w.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:27 MET DST

tkowalczyk@gmail.com pisze:
> myślę że podświetlenie może wywoływać lekkie rozmycie na konturze
> liter

        Bawiłem się G15 - rozpraszać nie rozprasza, ale na kontrast nie ma co
liczyć - podświetlenie jest akuratne aby w nocy nie oślepiać i nic
więcej. Minusy G15 - jest olbrzymia, na dotyk toporna, i ma okropnie
wysokie klawisze o dużym skoku (ko pracuje z notebookowymi klawiaturami
ten wie o co mi chodzi). Ogólnie pomysł z podświetlaniem klawiatur jest
fajny i chętnie bym go zobaczył w bardziej przemyślanych modelach - mam
nadzieję że Logitech tego nie opatentował.

--
K.