Re: jaka klawiatura z kontrastem liter..?

Autor: Bet <haga.braksmieci_at_braksmieci.poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:25 MET DST

.B:artek. pisze:
> Nie wiem czy pomogę, ale zauważ, że nawet bardzo białe litery z czasem
> staną się coraz bardziej kremowe czy szare (brud, starcie itp.). Więc
> nie wiem czy tędy droga. Nauka pisania bezwrokowo (lub z niewielką
> pomocą oczu) będzie chyba najlepsza na dłuższą metę.

...z tym czy staną się szare to zależy od klawiatury. Moja wcześniejsza
MediaTech szybko straciła kontrast na najczęściej używanych klawiszach.
Od ponad roku piszę na Logitech UltraX Cordless Media Desktop i nie
widzę żadnego! ścierania się literek.

Nie zawsze jest sens uczenia pisania bezwzrokowego, a wyraźne napisy na
klawiszach przydają się zawsze.

--
Bet