Re: Proporcje ekrany w LCD

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:17 MET DST

gotar wrote:

>O, nawet z tym przesadziłem - zgodnie z
>http://www.ranking.pl/index.php?page=Ranks:RanksPage&stat=23|OW to nadal
>1024x768 jest w czołówce, tym bardziej nie zostanie 600px wolnego
>miejsca... większość nie będzie miała nawet 200px o których pisałem, bo
>nic nie zostaje. Czyli nieużywając zmaksymalizowanego okna sporo stron
>musieliby przewijać w boki. Wygodne, taaa...

Mnie nie musisz przekonywać ;) wiem jaki wpływ na komfort czytania
mają "czyste" marginesy. Sam mam okna obok siebie tylko przy pisaniu
www (konfiguracje: edytor CSS przeglądarka). A w Firefoxie z boku
świetnie pasuje lista bookmarków, choć w sumie przydałby się "split"
czasem, choć na ładowanie stron jakoś już nie czekam.