Czy urzadzenia sa przezroczyste?

Autor: sampa <simpatik_olson033usun_at_poczta.wyrzuc.fm>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:37:03 MET DST

Chodzi mi o taka sytuacje. Mam ruter podpierty do lacza. Za nim stoi AP.
Sygnal odbieram tez przez AP w trybie Station-Infrastructure. Za moim
odbiorczym AP jest jeszcze switch i do niego podpinam dwa kompy. No i za nic
nie da sie ich odpalic obydwu. Oba Macadresy kompow sa dopisane do rutera.
W AP odbiorczym moze klonowac Macadres, ale gdy tak robie dziala albo jeden
albo drugi komputer.
Sadzilem ze tego typu urzadzenie bedzie przezroczyste i bedzie bez problemu
posylalo dalej macadresy z obydwu komputerow. Moze ktos pomoze to
skonfigurowac. Model AP odbiorczego to Edimax EW-7206APG.