Re: Pytanie o telewizor LCD (moze troche NTG)

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:59 MET DST

"Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> wrote in message
news:fjkpgb$v0a$1@news.onet.pl...

TV z dekoderem divix (i kilkoma innymi), wifi, czynikiem kart,
ethernetem to np Acer AT3705MGW (media gateway)

http://www.theage.com.au/news/hardware/acer-at3705mgw-media-gateway/2006/03/29/1143441326565.html

nie wiem czy go kupisz, ma dosc kiepska matryce, ogolne niedoroby ale
dziala czasem nawet fajnie
moze Acer ma cos innego z podobnym wysposazeniem, ogolnie gdyby nie
kiepskie video to mialby u mnie duzy plus.