Re: możliwości HDA/Azalia

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:50 MET DST

Użytkownik "Picia" <picia@op.pl> napisał w wiadomości
news:fje0od$tq6$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Czy jest możliwe rozdzielić ścieżki audio wykorzystjąc powyższy układ na
> płycie P5KE zrobić tak abym ja sobie grał z słuchawkami na uszach a żona
> oglądała film w tym samym czasie ?
>
> --
> Pozdrawiam
> Piotr

Nowe kodeki HDA są już 7.1+2 (dodatkowy kanał stereo do Skype'a i podobnych,
defacto sa to więc dwie karty muzyczne). Ale nie wszystkie płyty z HDA to
mają.
Możesz dokupić za naście zł dodatkową kartę muzyczną PCI.
Ale podstawowa sprawa to że albo gra, albo player do filmów musi mieć wybór
źródła dźwięku. Wtedy jedną kartę ustawiasz (w windowsowym Panelu
Sterowania) jako podstawową i wtedy jest ona domyślnie używana "do
wszystkiego", a w danym programie/grze drugą kartę ustawiasz jako źródło.