Ch³odzenie C2D

Autor: Kris <krzyss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:43 MET DST

Witam,

Czy poni¿sze temperatury s± w miarê bezpieczne dla C2D 4300 chodz±cego
na 3GHz (9 x 333):
- Idle 39 stopni,
- Stres (1 x Prime 2004) - 56 stopni.
- Stres (2 x Prime 2004, po jednym na ka¿dy rdzeñ) - 67 stopni.

Temperatury odczytane z CoreTemp 0.95.4.

Temperatura w stresie wydaje mi siê za wysoka, ale nijak nie mogê jej
zbiæ. Procesor jest ch³odzony przez AC Freezer 7 Pro, pasta Artic Silver
5. Napiêcie procesora lekko obni¿one.
Dziwi mnie to, ¿e radiator procesora jest zaledwie lekko ciep³y, dlatego
zacz±³em podejrzewaæ, czy problem (o ile to jest problem) mo¿e wynikaæ
ze z³ego na³o¿enia pasty? Próbowa³em trzy razy (grubo, ¶rednio i cienko
:) ) ale wyniki ca³y czas podobne. Temperatura po wy³±czeniu Prime
natychmiast spada.

Czy mogê to póki co zostawiæ tak jak jest, czy te¿ takie temperatury nie
s± do przyjêcia?

Pozdrawiam,

Krzysztof