Re: Toshiba Satelite A215-S4717

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:40 MET DST

"Grzegorz Nowak" <just@ask.me> wrote in message news:fjkgpu$f0i$1@news.onet.pl...

> Ze wszystkimi zrobionymi po y2k ;)

E... to juz wiem, ze przesadzacie.

Sam mam desktop ze zintegrowana grafika na plycie
glownej co dzieli wlasnie pamiec wideo z CPU
i nie mam problemow z gierkami wypuszczonymi po y2k.
W szczegolnosci pogrywam czesto bez problemow w:
Warcraft III: The Frozen Throne (2003)

A czy bedzie miec znaczenie fakt, ze tej pamieci
dla CPU jest sporo, znaczy sie 2048 Mb ?