Re: Proporcje ekrany w LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:20 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Bo zazwyczaj uzyskuje się okno za szerokie w stosunku do
>optymalnego rozkładu strony.

Zły design.

>Bo uniemożliwia to wygodne
>korzystanie z treści zapisanych na stronie np. przy jedno-
>czesnej pracy nad jakimś programem czy artykułem. Bo utrud-
>nia to przeglądanie jednocześnie paru stron WWW w kilku
>osobnych oknach.

Od tego, to normalne przeglądarki mają zakładki.

>Bo wymaga minimalizowania okna w czasie,
>gdy się czeka na załadowanie strony i chce się w między-
>czasie coś innego zrobić.

Chyba na pece^W^Wwe Windows.

>Bo zasłania się krawędzie pul-
>pitu, gdzie są widoczne ikony. I tak dalej...

Etam.

>Mnie użytkownik maksymalizujący okno przeglądarki zawsze
>kojarzy się z początkującym, dla którego wielozadaniowość
>jest obcym, groźnym pojęciem i jak uruchomi przeglądarkę,
>to aż do jej zamknięcia tylko i wyłącznie ogląda strony WWW.

Kwestia schematu pracy. Ja, na przykład, używam wielu aplikacji, ale
zazwyczaj wszystkie mam zmaksymalizowane.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb 007 of Borg:  "You Only Assimilate Twice."
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'