gwarancja na laptopa a wymiana podzespolow...

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:14 MET DST

Witam, mam pytanie... mam sobie laptopa z dwuletnia gwarancja D2D od
HP, jest tam jakis osprzet i co bedzie jesli np wymienilem dysk na
wiekszy i laptop padl pare tygodni po tym, czy teraz jesli oddam im to
do naprawy gwarancyjnej (usterka inna niz dysk) to oni tą gwarancje
uznają ? czy bedą mieć jakies ALE ? Nie chcialbym wkladac starego
dysku, tym bardziej ze nie ma juz na nim systemu ktory byl od
nowosci.
Czy podobnie jest z ramem? np padla plyta glowna to oni bedą mieć
jakies pretensje ze nie pracowala na oryginalnych ramach ?