O adres serwera news magazymu Chip?

Autor: Benek <benetto_at_[usunto>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:04 MET DST

Witam.

Piszę być może nie na tą grupę co powinienem, ale prawdopodobnie mogę
tutaj znaleźć rozwiązanie mojego problemu.
Kiedyś korzystałem z serwera news magazynu komputerowego
Chip adres: news.vogel.pl wszystko ładnie działało.
Od jakiegoś czasu chciałem się ponownie podłączyć z tym serwerem, ale
adres jest zmieniony na news.chip.pl i co gorsza nie u mnie działa.
Czy również macie podobne spostrzeżenia?
Bardzo zależy mi na poczytaniu grup dyskusyjnych z tego magazynu (kiedyś
były tam ciekawe dyskusje i wiele można się było dowiedzieć).
Proszę o pomoc.

THXFA

- -
Benek