Re: [OT] jaki magazyn/miesiecznik o tematyce zwiazanej z IT

Autor: Rafal <gonzak_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:36:02 MET DST

> Jesteś w mniejszości, z tego co wiem, to żadne o grach się nie utrzymało.

CHIP tez byl potega a teraz zostala namiastka (bo jestem od 7 lat ich
prenumeratorem) , ich miesieczniki wygladaja w tej chwili jak gazetka
reklamowa, co druga strona to reklama niby gruby ale tak to potrafia sie
zachwycac glownie kartami graficznymi w odniesnienu do gier a to sie stalo
juz nudne:)

pozdrawiam
Rafal