Re: Obudowa SLIM z cichym zasilaczem

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:35:52 MET DST

Założyłeś, że do obudowy slim zamontuję płytę ATX - a mam zamiar micro-ATX.
Poza tym nie będzie taśmy do dysku ATA, bo ma być S-ATA.
Obudowy slim mają miejsce na 2 wiatraki 6 cm - puszczone na 5V nie powinny
szumieć, a na pewno poprawią znakomicie chłodzenie obudowy.

Tak więc wydaje mi się, że jedynym problemem jest hałas zasilacza.
Mylę się?

MN