bootowanie z SATA

Autor: Googie <googie_at_nospam.0rg>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:35:32 MET DST

Witam,

Mam problem ze zbootowaniem systemu z dysku SATA. Dysk działa i mogę z
niego korzystać jako dysku dodatkowego gdy odpalam system z innego
dysku, jednak gdy podłączam tylko ten dysk SATA, to bios po przejściu
standardowego stestu pamięci, wykryciu dysków, przechodzi do
wyświetlenia tabelki ze sprzętem a potem powinien zbootować system,
ale to się nie dzieje, po prostu zastyga.

Moja konfiguracja:
- Płyta gł. ABIT K8NE (rev 2)
- Dysk SATA WD500AAKS
- Procek Athlon64 3000+
- Pamięć 1GB Kingstone

W biosie ustawiłem sekwencję bootowania na Hard Disk jako pierwszy. Nie
wiem co mogę jeszcze zrobić.

Co to może być?

Dzięki za wszelką pomoc!

--