e-mu 0404 usb i maxdata eco 4510 iw problem

Autor: AS <aaa5_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:35:17 MET DST

Witam!
Sprawdzałem kartę z dwoma stacjonarnymi i notebookiem Fujitsu-Siemens (o
osiągach nie lepszych od MAXDATy) i przy 24/96 było OK. A z Maxdatą jak
w temacie po uruchomieniu aplikacji do wielośladowego zapisu dźwięk w
direct monitor jest zniekształcony, tak jakby potraktowany był chorusem.
Oczywiście odtwarzanie nagrywanej ścieżki jest wyłączone, a wygląda
jakby dane wracały z bardzo niewielkim opóźnieniem. Zapis 24/48 i
24/44.1 działa ok.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i udało mu się go przypadkiem
rozwiązać.
Wygląda mi to na jakiś problem z USB, ale wyczerpały mi się już pomysły
i oczywiście nie wiem czy to jest to.
Zmiana BIOSu i sterów nic nie dała.

Pozdrawiam

AS