Re: Jaki laptop wybrać? Z Celeronem czy Core?

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:35:06 MET DST

Mam problem z wyborem laptopa... Znalazłem 2 które mi odpowiadają:

http://www.allegro.pl/item280349953_acer_17_1_73ghz_2gb_160gb_x3100_358mb_gratis.html
http://www.allegro.pl/item279973637_nowosc_acer_5720_1_46_2gb_160gb_wifi_x3100_bonusy.html

I pierwszy jest z Celeronem, a drugi z Core, a tak to ten z Celeronem
ma 17" ekran, a Core tylko 15,4". I nie wiem czy zdecydować się na
zakup tego z Celeronem, chociaż wygoda użytkowania 17" ekranu jest o
wiele większa.

1) Na komputerze będzie XP, albo Vista, ale jeszcze się zastanawiam...
Chociaż myślę o Viście bardziej.
2) Komputer ma służyć do: progr. biurowe, do filmów i muzyki, do
przeglądania Internetu, a sporadycznie do gier (z racji karty graf.)
3) Szukam taniego laptopa z fajnymi funkcjami, takie znalazłem, nie
wiem niestety czy opłaca się kupować Celerona - proszę o Wasze
komentarze za które z góry dziękuję

=======
Do tych zastosowań, o ile nie musi działać długo na bateriach - czyli być
pseudo-stacjonarny, może z powodzeniem być Celeron.
S.