Re: Szukam LCD 22" na innej niż TN

Autor: Peri <noemail_at_nospam.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:35:05 MET DST

Dnia 07-12-2007 o 12:34:46 Player <player@nooooooooooooooooooooooooo.pl>
napisał(a):

> ile razy zadasz to pytanie ?

Wybacz. Wydawało mi się, że wysłałem to pytanie wcześniej, ale nie mogłem
znaleźć i uznałem, że coś poszło nie tak podczas wysyłania.

Trafiłem na monitor, który ciekawie wygląda. Co prawda 24" - hyundai w421d.

Ma ktoś może, albo widział w akcji? Specyfikacje są niezłe i cena dosyć
dobra jak na taką wielkość z "nie TN" :)

--
Peri